Subject: Infopäring
From: "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Cc: "Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet" <[email-masked]>, "Peeter Tambu" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 13:36:20 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet valmistab ette 
Tallinna mnt 71 kinnistule (51101:001:0710) detailplaneeringu koostamise 
algatamise eelnõu. Meie andmetel jääb kinnistu ohtliku käitise ohualasse nr 
153, mille käitise ohtlikkuse klass on C. Ohtliku käitise ohuala on ala, 
mille piires tekib käitises toimunud õnnetuse korral oht inimese elule, 
tervisele ja varale.

Algatatava Tallinna mnt 71 maa-ala detailplaneeringu koostamise eesmärgiks 
on krundile ehitusõiguse määramine ärihoone ehitamiseks. Palume teil esitada 
konkreetsed tingimused ja piirangud, millega tuleb arvestada 
detailplaneeringu koostamisel.

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]